Стратегії виходу компанії на зарубіжні ринки
Ключові слова:
міжнародні компанії, міжнародний бізнес, транснаціоналізація, міжнародна діяльністьАнотація
У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі досліджено широкий спектр стратегій, які компанії можуть застосовувати для успішного виходу на зарубіжні ринки, виявлено основні фактори, що впливають на вибір конкретної стратегії, та показано, як різні стратегії впливають на діяльність компаній у міжнародному аспекті. Проведено аналіз наукової літератури та досліджень з визначення основних понять міжнародної діяльності, форм виходу на зарубіжні ринки, та стратегій компанії при виході на зарубіжні ринки. Розглянуто практичні кейси міжнародної діяльності європейських, американських, та азійських компаній з метою ідентифікації успішних практик та виявлення типових помилок. Надано рекомендації щодо адаптації стратегій в залежності від специфіки ринку та міжнародної стратегії компанії.