Онлайн система запису взаємодії з пацієнтами
Ключові слова:
веб-сайт, телеграм-бот, стоматологічний сервіс, зручність взаємодії, ефективністьАнотація
У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі розглянуто сучасний стан стоматологічного сервісу та існуючі тенденції в його оптимізації через використання онлайн-системи запису та телеграм-бота. Проведено огляд різноманітних веб-сайтів стоматологічних клінік з позиції їхньої функціональності, дизайну та зручності для користувачів. Детально проаналізовано існуючі системи онлайн-запису та комунікації з пацієнтами, включаючи їхні переваги та недоліки.
Особлива увага приділяється аналізу програмного забезпечення, яке використовується для створення веб-сайтів та телеграм-ботів, зокрема їхня функціональність, можливості налаштування та інтеграції з іншими сервісами. Дослідження також включає в себе порівняльний аналіз різних програмних рішень та їхню придатність для вирішення завдань стоматологічного сервісу.