Ігровий застосунок жанру Roguelike з генерацією випадкових подій
Ключові слова:
рогалик, рандом, випадкові події, реіграбельність, ігровий досвідАнотація
У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі досліджено хронологію змін підходів у створенні ігрових застосунків та оцінку різних підходів генерації випадкових подій у жанрі “Roguelike”. Показано сутність використання сучасних алгоритмів генерування випадкових подій, та їх вплив на досвід користувача. Обгрунтовується вплив генерування випадкових подій на підвищення інтересу користувачів, створюючи унікальний досвід та нові виклики у кожній наступній ігровій сесії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-06
Номер
Розділ
Спеціальність 122 Комп’ютерні науки