Формування іміджу організації

Автор(и)

  • В.С. Соснова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

імідж, організація, внутрішній імідж, зовнішній імідж, формування іміджу організації, державна організація

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі розглянуто теоретикометодологічні основи формування іміджу організації, види, функції іміджу та особливості формування іміджу державної організації. Досліджено діяльність департаменту міського господарства Вінницької міської ради, проаналізовано внутрішній імідж та зовнішній імідж. Запропоновано напрямки вдосконалення формування позитивного іміджу департаменту міського господарства Вінницької міської ради.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-02

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент