Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах динамічного середовища
Ключові слова:
управління маркетинговою діяльністю, конкурентоспроможність, цінова політика, збутова політика, маркетингова стратегіяАнотація
У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі досліджено теоретичні та методичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємства; проведено загальний аналіз АТ «Фармак»; проаналізовано основні показники фінансово-економічної діяльності АТ «Фармак»; виконано аналіз маркетингової діяльності АТ «Фармак»; проаналізовано напрямки покращення маркетингової діяльності; розроблено пропозиції покращення маркетингової діяльності АТ «Фармак» на основі розробки матриці General Electric та прогнозованих змінах маркетингової діяльності АТ «Фармак».
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-02
Номер
Розділ
Спеціальність 073 Менеджмент