Психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників

Автор(и)

  • Т.М. Вітязь Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

психологічні особливості, самовизначення, чинники, старшокласники

Анотація

У бакалаврській роботі висвітлено поняття психологічної особливості, описано психологічні чинники професійного самовизначення на основі поведінкових особливостей та темперементу старшоклаників. У ході проведення досліджень було визначено внутрішню мотивацію, що свідчить про внутрішні стимули та задоволення від обраної професйної діяльності. Також було виявлено вплив зовнішніх мотиваційних факторів, як позитивних так і негативних на учасників. Бакалаврська робота присвячена дослідженню з’ясування психологічних особливостей професійного самовизначення старшокласників та психологічних чинників.
У роботі висвітлено методики, зображено результати досліджень та відповідні висновки до них, додані анкети та опитувальники для проведення досліджень. Робота має таку структуру: три розділи, список використаних джерел з тридцяти двох найменувань, вісім підрозділів, анкети та опитувальники. У другому розділі висвітлено етапи та процедура дослідження особливостей професійного самовизначення та опис методів дослудженняю. У третьому розділі був викладений кореляційний аналіз, аналіз результатів емпіричного дослідження та практичні рекомендації.
У даній роботі висвітлені дослідження психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників та вказані методичні рекомендації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-01

Номер

Розділ

Спеціальності 053 Психологія