Образ педагога у дітей з різним рівнем успішності у навчанні
Ключові слова:
Мотивація, навчання, негативне ставлення, образ педагога, педагогічні стилі, позитивне ставлення, різні рівні успішності, сприйняттяАнотація
У бакалаврській роботі досліджено образ педагога у дітей з різним рівнем успішності у навчанні.
На основі отриманих результатів було показано, що у дітей з високим рівнем успішності у навчанні спостерігається більш позитивний образ вчителя. Вони відзначаються вищим рівнем довіри, захоплення та відчуття підтримки з боку вчителя. У той же час, діти з низьким рівнем успішності у навчанні частіше мають негативні уявлення про вчителя. Вони можуть відчувати меншу підтримку та розуміння з боку вчителя, що може впливати на їхню мотивацію та навчальні досягнення.
Встановлено, що сприйняття образу педагога у дітей значно впливає на їхню навчальну діяльність та відносини з навчальним процесом. Такі результати дослідження можуть мати важливе значення для розвитку педагогічної практики та підвищення якості навчання та виховання.