Ігровий застосунок жанру Roguelike з генерацією випадкових подій

Автор(и)

  • В.В. Пархоменко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

рогалик, рандом, випадкові події, реіграбельність, ігровий досвід

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі досліджено хронологію змін підходів у створенні ігрових застосунків та оцінку різних підходів генерації випадкових подій у жанрі “Roguelike”. Показано сутність використання сучасних алгоритмів генерування випадкових подій, та їх вплив на досвід користувача. Обгрунтовується вплив генерування випадкових подій на підвищення інтересу користувачів, створюючи унікальний досвід та нові виклики у кожній наступній ігровій сесії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-06

Номер

Розділ

Спеціальність 122 Комп’ютерні науки