Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах динамічного середовища

Автор(и)

  • Ю.Ю. Міняйло Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

управління маркетинговою діяльністю, конкурентоспроможність, цінова політика, збутова політика, маркетингова стратегія

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі досліджено теоретичні та методичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємства; проведено загальний аналіз АТ «Фармак»; проаналізовано основні показники фінансово-економічної діяльності АТ «Фармак»; виконано аналіз маркетингової діяльності АТ «Фармак»; проаналізовано напрямки покращення маркетингової діяльності; розроблено пропозиції покращення маркетингової діяльності АТ «Фармак» на основі розробки матриці General Electric та прогнозованих змінах маркетингової діяльності АТ «Фармак».

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-02

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент