Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Ключові слова:
SWOT-аналіз, технології, плодоягідна продукція, плодопереробні підприємства, маркетингове управління, управління підприємством, маркетингова діяльність, стратегія розвитку, маркетингова програмаАнотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи управління маркетингом на підприємстві, його генезис, необхідність та сутність, роль та особливості функціонування служб маркетингу.
Проведено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Аграна Фрут Україна» на ринку плодопереробної продукції, проведено аналіз основних показників маркетингової діяльності, аналіз фінансово-економічного стану, аналіз системи маркетингового управління ТОВ «Аграна Фрут Україна». Визначено шляхи вдосконалення системи маркетингового управління ТОВ «Аграна Фрут Україна», сформовано основні положення стратегії розвитку та маркетингової програми розвитку ТОВ «Аграна Фрут Україна».
Розроблено рекомендації щодо реалізації маркетингової програми на ТОВ «Аграна Фрут Україна» для вдосконалення раціонів сухого харчування для військових за рахунок фруктово-ягідної складової. Значення економічного ефекту по цеху сухофруктів становить 690 тис. грн за рік. Рентабельність продажів 13,1%. Термін окупності становить 4,1 років.