Розробка казуальної гри «Code Frost: Cybernetic Battle» на основі C# та Unity
Ключові слова:
ігровий рушій Unity, казуальна гра, дизайн документ гри, Zeneject, MVCАнотація
У дипломній роботі досліджено процес створення казуальної відеоігри від концепції до реалізації. Робота складається з трьох основних розділів. У першому розділі аналізується сучасний стан ігрової індустрії, зокрема види та жанри ігор, платформи для розробки та ігрові рушії. Другий розділ присвячено розробці дизайн-документу гри, де детально описуються ігрові об’єкти, їх логіка, ігрові механіки. Третій розділ включає технічні аспекти реалізації проекту та процес розробки.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-06
Номер
Розділ
Спеціальність 122 Комп’ютерні науки