Дослідження впливу соціальних мереж на систему управління організацією

Автор(и)

  • В.Г. Матієнко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

соціальні мережі, система управління, маркетинг, організація, тенденції, реалізація стратегій

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі досліджено поняття «соціальні мережі» та «система управління організацією». Здійснено огляд сучасних тенденцій використання соціальних мереж в управлінні бізнесом та організаціями. Обрано методологічну та емпіричну базу дослідження. Визначено вплив соціальних мереж на систему управління мережею магазинів «Аврора Мультимаркет». З’ясовано, що розробка стратегії залучення клієнтів через соціальні мережі може стати потужним інструментом для досягнення маркетингових цілей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-02

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент