Розробка і реалізація стратегії управління підприємством

Автор(и)

  • Д.І. Максимчук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

сильні та слабкі сторони, SWOT-аналіз, потенціал, інвестиції, технології, стратегії управління, стратегічна карта розвитку підприємства, поштомат, віддалені територіальні громади, термін окупності

Анотація

У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти та сучасні підходи розробки та реалізації стратегії управління підприємством, визначено роль стратегії в системі управління підприємством, порядок її розробки і реалізації.
 Проведено стратегічний аналіз діяльності АТ «Укрпошта» та його зовнішнього конкурентного оточення на ринку, проведено діагностику факторів внутрішнього середовища, проаналізовано стратегічні фактори розвитку АТ «Укрпошта» на ринку. Надано рекомендації щодо розробки і реалізації стратегії управління АТ «Укрпошта» на ринку, визначено складові маркетингової стратегії розвитку, розроблено прогнозну оцінку ефективності впливу запропонованої стратегії на економічні показники АТ «Укрпошта».
Розглянуто стратегічну програму розвитку за рахунок впровадження проекту обслуговування поштоматів у віддалених територіальних громадах, які обслуговуються регіональним відділенням АТ «Укрпошта». Розраховано кошторис витрат, які будуть становити 2,6 млн грн. При поточних витратах на обслуговування цих відділень вони складають 1,4 млн грн на рік, термін окупності рекомендованої стратегії управління підприємством становить 22 місяці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-02

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент