Формування іміджу організації

Автор(и)

  • А.В. Вакало Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

імідж, зовнішній імідж, внутрішній імідж, формування іміджу, позитивний імідж, маркетингові комунікації, рекламна діяльність,PR-діяльність

Анотація

У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі досліджено сутність, напрями та методи формування іміджу організації. Висвітлено методи оцінки та аналізу іміджу організації. Проаналізовано основні показники діяльності СТО «Carman». Проведено оцінку зовнішнього та внутрішнього іміджу СТО «Carman». Сформовано основні складові іміджу СТО «Carman». Розроблено комплекс заходів формування позитивного іміджу організації шляхом застосування маркетингових комунікацій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-02

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент