Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників
Ключові слова:
самооцінка, рівень домагань, старшокласники, мотивація, рання юністьАнотація
У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі було досліджено особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників. Розглянуто різні підходи до визначення змісту понять самооцінка та рівень домагань, описано психологічні особливості старшокласників. Здійснено опис організації проведення емпіричного дослідження, представлено методики, за допомогою яких було проведено дослідження, які дозволили зібрати різноманітні дані щодо самосприйняття, амбіцій та мотивації учнів. Представлено аналіз результатів опитування старшокласників за використаними методиками. Встановлено, слабкий статистично значущий зв'язок між рівнем самооцінки та рівнем домагань старшокласників. Запропоновано рекомендації щодо формування адекватної самооцінки та рівня домагань у старшокласників для педагогів та батьків.